Uit welke acties bestaat de ‘Stapel Spektakel Weken’?
De Stapel Spektakel Weken bevat de volgende acties:
Alle informatie over deze acties is te vinden onder www.mijnremeha.nl/stapelspektakel.
Hoe neem ik deel aan de ‘Stapel Spektakel Weken’-actie?
Installeer én registreer een actietoestel via de ‘Mijn Remeha’-omgeving (www.mijnremeha.nl) en het volledig invullen van het registratieformulier en het aanvinken van de Actiebutton waarmee de deelnemer zich aanmeldt voor de ‘Remeha Cadeaukaart’.
De actieperiode is van 1 oktober 2022 t/m 31 maart 2023. Binnen deze periode dient het toestel te zijn geïnstalleerd. Je hebt vervolgens nog t/m 30 april 2023 om jouw toestel te registreren, mits de installatiedatum binnen de voorgenoemde actieperiode valt. Vervolgens heb je tot 31 mei 2023 de tijd om je opgestapelde Remeha Cadeaukaarten tegoed te verzilveren via de Remeha Spektakel Shop www.remeha.nl/spektakelshop.
Welke producten doen mee aan de actie?
Deelnemende actietoestellen zijn cv-ketels die worden ingezet voor het residentiele segment.
Dit betreft de Avanta, Avanta Ace, Calenta Ace, Tzerra Plus, Tzerra Ace en Quinta Ace (45, 65 en 90)
Alle overige toestellen zijn nadrukkelijk uitgesloten van de actie.
Tot wanneer kan ik deelnemen?
De installatiedatum dient uiterlijk 31 maart 2023 te zijn. Je kunt geïnstalleerde actietoestellen nog registreren tot en met 30 april 2023 om in aanmerking te komen voor de actie. Vervolgens heb je tot en met 31 mei 2023 de tijd om je opgestapelde Remeha Cadeaukaarten tegoed te verzilveren via de Remeha Spektakel Shop www.remeha.nl/spektakelshop.
Wie zijn de deelnemende groothandelaren
Kijk op: https://www.remeha.nl/professional/mijn-remeha/contact/adressen-groothandel
Ik verhuur of lease ketels, Komen deze producten ook in aanmerking voor de actie?
Ja, deze producten tellen ook mee voor de actie mits het een actie toestel is zoals beschreven in de vraag “welke producten doen mee?” en deze is aangekocht bij een deelnemende groothandel.
Ik heb een project. Komen deze producten ook in aanmerking voor de actie?
Nee, projecten zijn uitgesloten van deelname aan deze actie.
Ik ben een partij met contractuele afspraken. Komen mijn ketels in aanmerking voor de actie?
Nee, partijen met contractuele afspraken zijn uitgesloten van deelname aan deze actie.
Ik ben mijn klantnummer en/of wachtwoord kwijt, wat nu?
Geen probleem. Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ om nieuwe inloggegevens aan te vragen of ga direct naar https://mijnremeha.nl/nieuwegebruiker.
Hoe weet ik of mijn registratie goed is aangekomen?
Na het afronden van het registratieproces in Mijn Remeha ontvang je een e-mailbevestiging op het e-mailadres dat bekend is binnen het Mijn Remeha Profiel bij Contactgegevens. De Remeha Cadeaukaart ontvang je dezelfde werkdag via een aparte e-mail.
Wanneer en hoe ontvang ik de Remeha Cadeaukaart?
Wanneer jouw registratie is goedgekeurd ontvang je na ca. 1 week de Remeha Cadeaukaart per e-mail. Hiervoor dien je de juiste e-mailgegevens in te hebben gevuld binnen het Mijn Remeha Profiel bij Contactgegevens. De Remeha Cadeaukaart kun je inwisselen voor mooie cadeaus naar keuze in de Remeha Spektakel Shop, www.remeha.nl/spektakelshop.
Voor welk bedrag ontvang ik een RemWat kan ik met de Remeha Cadeaukaart?
Voor elke registratie ontvang je een Remeha Cadeaukaart ter waarde van €20,-. Deze cadeaukaart is in te wisselen voor mooie cadeaus in de Remeha Spektakel Shop. Ook kun je de waarde van de cadeaukaarten stapelen om een cadeau van een hogere waarde aan te schaffen.
Wat kan ik met de Remeha Cadeaukaart?
Met de Keuze Cadeaukaart kies je zelf uit meer dan 100 cadeaus, uitjes of cadeaubonnen uit het assortiment van de Remeha giftcardshop. Cadeaus zoals Garmin smartwatch, SMEG keukenaccessoires, een Fresh ’n Rebel draadloze hoofdtelefoon, JLB soundbar, Nespresso koffiezetapparaat, Ray Ban zonnebrillen, Rituals pakketten, Samsonite koffers en een Barebones fire pit. Bekijk het hele assortiment op www.remeha.nl/spektakelshop.
Waar kan ik mijn persoonlijke uitdaging vinden?
Je persoonlijke uitdaging kun je vinden in jouw persoonlijke dashboard in ‘Mijn Remeha’, http://mijnremeha.nl/acties/stapel-spektakel-weken.
Waaruit bestaat een persoonlijke uitdaging?
Een persoonlijke uitdaging bestaat uit een aantal te behalen registraties in de actieperiode van de ‘Stapel Spektakel Weken’. De actieperiode is van 1 oktober 2022 t/m 31 maart 2023. Binnen deze periode dient de ketel te zijn geïnstalleerd. Je hebt vervolgens nog t/m 30 april 2023 om jouw toestel te registreren, mits de installatiedatum binnen de voorgenoemde actieperiode valt.
Behaal je het aantal registraties binnen jouw persoonlijke uitdaging dan ontvang je voor dit geregistreerde product een bonus die wordt uitgekeerd in Remeha Cadeaukaart(en). De hoogte van jouw bonus vind je in jouw persoonlijke campagne dashboard in Mijn Remeha.
Hoe is mijn persoonlijke uitdaging bepaald?
We hebben de persoonlijke uitdaging vastgesteld aan de hand van het aantal registraties tijdens de Najaarscampagne 2021/2022. Doe je dit jaar één registratie meer dan ontvang je de bonus in de vorm van Remeha Cadeaukaart(en).
Dus heb je vorig jaar tijdens de Najaarscampagne 5 toestellen geregistreerd dan hebben we jouw persoonlijke uitdaging op 6 toestellen gezet. Bij de 6e registratie ontvang je de bonus. Bekijk het voordeel wat jij kunt behalen op http://mijnremeha.nl/acties/stapel-spektakel-weken.
Hoeveel Remeha Cadeaukaarten ontvang ik voor de registratie waarmee ik mijn persoonlijke uitdaging behaal?
Stel, je registreert een Remeha Tzerra Ace CW 5. Hiervoor ontvangt je tijdens de Stapel Spektakel Weken een Remeha Cadeaukaart van € 20. Als je met deze registratie ook je persoonlijke doel behaalt dan ontvang je naast de cadeaubon van € 20, ook nog een extra bonus in de vorm van Remeha Cadeaukaart(en) van minimaal € 50. Dus in totaal voor deze registratie € 70 aan Cadeaukaarten.
Waar kan ik mijn persoonlijke uitdaging vinden?
Je persoonlijke uitdaging kun je bekijken in jouw profiel op http://mijnremeha.nl/acties/stapel-spektakel-weken.
Hoe kan ik mijn persoonlijke uitdaging accepteren?
In jouw account in Mijn Remeha kun je aangeven of je de uitdaging accepteert.
Wanneer start mijn persoonlijke uitdaging?
Zodra je jouw persoonlijke uitdaging hebt geaccepteerd, tellen we alle registraties in de actieperiode mee. Dus vanaf de eerste registratie telt deze mee in het behalen van jouw persoonlijke uitdaging.
Waar kan ik zien hoeveel toestellen ik nog moet registreren om mijn persoonlijke uitdaging te behalen?
Je kunt in jouw account in Mijn Remeha in het “Stapel Spektakel Weken Overzicht” bekijken hoeveel registraties je al hebt gedaan en hoeveel je nog moet doen om de bonus in de vorm extra Remeha Cadeaukaart te ontvangen.
Wat gebeurt er als ik mijn persoonlijke uitdaging niet behaal?
Haal je je uitdaging niet, dan is er niks aan de hand. Je kunt geen aanspraak maken op de bonus maar je ontvangt uiteraard gewoon je spaarpunten en Remeha Cadeaukaart van € 20,- voor ieder geregistreerd toestel.
Welke registraties tellen mee in mijn persoonlijke uitdaging?
Deelnemende actietoestellen zijn cv-ketels die worden ingezet voor het residentiele segment.
Dit betreft de Avanta, Avanta Ace, Calenta Ace, Tzerra Plus, Tzerra Ace en Quinta Ace(45, 65 en 90)
Alle overige toestellen zijn nadrukkelijk uitgesloten van de actie.
Tellen eerdere registraties in de actieperiode mee voor mijn uitdaging?
Ja, zodra je jouw persoonlijke uitdaging hebt geaccepteerd tellen alle geregistreerde toestellen die binnen de actieperiode vallen mee voor het behalen van jouw doel.
Ik wil niet meedoen met de persoonlijke uitdaging. Hoe kan ik dit kenbaar maken?
Je kunt onder jouw account in Mijn Remeha jouw persoonlijke uitdaging afwijzen. We sluiten je dan uit voor alle communicatie over de persoonlijke uitdaging. Je spaart nog wel steeds punten voor de door jouw geregistreerde toestellen en ontvang de Remeha Cadeaukaart voor deze registratie volgens de voorwaarden van de actie.
Ik heb mijn persoonlijke uitdaging afgewezen maar heb spijt en wil toch graag meedoen. Kan dat?
Dat kan zeker. In jouw account in Mijn Remeha kun je jouw persoonlijke uitdaging alsnog accepteren. Ga daarvoor naar het “Stapel Spektakel Weken Overzicht” en vervolgens naar “Jouw persoonlijke uitdaging” om deze alsnog aan te zetten.
Ik heb mijn persoonlijke uitdaging gehaald? Krijg ik een nieuwe uitdaging?
Gefeliciteerd met het behalen van je persoonlijke uitdaging. Je krijgt z.s.m. jouw extra Remeha Cadeaukaart. Je ontvangt automatisch een super uitdaging. Zo kun je de bonus van je persoonlijke uitdaging nog eens verdubbelen. Bekijk jouw te behalen voordeel en de super uitdaging op http://mijnremeha.nl/acties/stapel-spektakel-weken.
Ik zie geen uitdaging in ‘Mijn Remeha’.
Het kan zijn dat je vorig jaar in de Najaarscampagne geen registraties hebt gedaan. Dan hebben we geen persoonlijke uitdaging voor je kunnen inrichten. Heb je wel interesse in een persoonlijke uitdaging, neem dan contact met ons op door het contactformulier in te vullen.
Ik heb mijn persoonlijke uitdaging behaald maar twijfel of ik de super uitdaging wel ga behalen.
Geen probleem. Je kunt de super uitdaging gewoon accepteren. Mocht je deze niet behalen dan ontvang je wel nog steeds voor ieder geregistreerd toestel binnen de actieperiode de Remeha Cadeaukaart van € 20,-.
Waar kan ik zien welke bonus ik kan verdienen met mijn super uitdaging?
Al het voordeel dat jij kunt behalen hebben we voor je samengevat in jouw persoonlijke dashboard. Deze is te bekijken via http://mijnremeha.nl/acties/stapel-spektakel-weken.
Inwisselen Remeha Cadeaukaarten
Hoe kan ik mijn Remeha Cadeaukaarten inwisselen voor cadeaus?
De Remeha Cadeaukaart ontvang je na registratie van een actieproduct op het e-mailadres dat bekend is binnen het Mijn Remeha Profiel bij Contactgegevens.
Zo wissel je de Remeha Cadeaukaart in:
Eerder al een account aangemaakt? Log dan simpelweg in op de Remeha Spektakelshop. (https://remeha.nl/spektakelshop)
Meerdere Remeha Cadeaukaarten ontvangen? Klik hier om extra codes toe te voegen aan je account. (https://mijnremehagiftcard.nl/nl/accounts/profile/.)
Ik heb een cadeau besteld maar nog niet ontvangen.
Normaal gesproken versturen we je bestelde cadeau binnen twee werkdagen. Mocht een cadeau een langere levertijd hebben dan informeren we je hierover per mail. Digitale items zoals de VersKadokaart ontvang je na binnen 10 minuten na bestelling.
Heb je geen mail ontvangen over een langere levertijd van een bestelling, neem dan contact op met: 010-2043047 of info@mijn-remeha.nl
Ik ben mijn vouchercode kwijt en heb deze nog niet verzilverd.
Geen probleem. Neem contact op met (055) 549 6910 of info@mijnremeha.nl zodat we je de vouchercode nogmaals kunnen versturen.
Ik lees dat er een voordeel tot € 350 op meer te behalen is. Hoe is dit opgebouwd?
Stel: je persoonlijke uitdaging staat op 5 registraties en je super uitdaging op 10 registraties.
Behaal je persoonlijke uitdaging en ontvang je bonus € 50
Je hebt dan al voor 5 registraties € 20 ontvangen. € 100
Behaal je 10 registraties? Dan verdubbel je jouw bonus. € 100
Daarnaast ontvang je voor deze extra 5 registraties
uiteraard ook € 20 voor iedere registratie. € 100
Totaal voordeel € 350
Afhankelijk van het aantal registraties dat je doet in de actieperiode kan je voordeel hoger of lager zijn. Daarom communiceren we dat het voordeel kan oplopen tot € 350 of meer.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op door het contactformulier in te vullen.